(ÚJ!) Minőségirányítási rendszer (MIR)

Áttérés az új ISO 9001:2015 és ISO 14001:2015 szabványokra!

 

AZ új  ISO 9001 Minőségirányítási rendszerek. Követelmények és az ISO 14001 Környezetközpontú irányítási rendszerek. Követelmények és alkalmazási útmutató című

nemzetközi szabványokra történő átállás határideje 2018.09.15-tel lejár.

 

Az MSZ EN ISO 9001:2009 (ISO 9001:2008) és MSZ EN ISO 14001:2005 (ISO 14001:2004) szerint tanúsított cégek teendői:

 

  • megismerni az új szabványok követelményeit;
  • meghatározni a különbségeket (pl. gap-analízissel), amelyeket kezelni kell, hogy a szervezet megfeleljen az új követelményeknek;
  • kidolgozni egy bevezetési/végrehajtási tervet, amennyiben ez segíti a szervezetet a követelményeknek való teljes körű megfelelésben;
  • biztosítani a megfelelő képzést és a tudatosságot elérni valamennyi fél számára, akik hatással vannak a szervezet eredményességére;
  • aktualizálni a meglévő irányítási rendszert, hogy megfeleljen a felülvizsgált követelményeknek, és igazolni ennek eredményességét;
  • kapcsolattartás a tanúsító szervezettel az áttérési intézkedéseket illetően.

 

Az áttérés megtörténhet megújító audit vagy az esedékes felügyeleti, vagy rendkívüli audit keretében, mely a szervezet döntése, egyeztetve a tanúsító testületével.

 

Amennyiben  a fentiekről nem tudott, vagy elmaradása van, azonban szeretne megfeleltetni meglévő ISO rendszerét az új követelményeknek, keressen minket bizalommal a kapcsolat menüpont alatt.

 

Az MSZ EN ISO 9001:2009 szabvány, egy egységes nemzetközi követelményrendszeren alapul.

Egy olyan iránymutatás, amely a független a tevékenységi profiltól, a vállalkozás méretétől, és a gazdasági szektor bármely területén alkalmazható.

Célja, hogy a rendszer bevezetésével, működtetésével garantálható legyen a termékek és szolgáltatások megfelelő minősége, folyamatos fejlesztése és a vevői igényeknek való megfelelés, miközben a vevői megelégedettség növekedhet, így a Cég által képviselt piaci érték is magasabb lehet.

A minőség már nem csak a termékekre és a szolgáltatásokra vonatkozik, hanem már egy adott vállalat teljes működésére kiterjed, így racionalizálva a működési folyamatokat, melyekhez a dokumentumok alkalmazásával történő nyomon követhetőség és a folyamatos ellenőrzés, visszacsatolás, ezzel együtt a vezetői könnyebb áttekinthetőség is betársul, mely révén az irányítás is egyszerűbbé válik.

Amennyiben szeretné bevezetni, és üzemeltetni (akár tanúsíttatni) a szabványos minőségirányítás rendszerét, és ennek kapcsán tanácsra lenne szüksége, ajánlatkérőjét elküldheti a Kapcsolat menüpont alatt, illetve az itt megadott telefonszámon szakértő kollégánk szíves rendelkezésére áll.[:en]Az MSZ EN ISO 9001:2009 szabvány, egy egységes nemzetközi követelményrendszeren alapul.

Egy olyan iránymutatás, amely a független a tevékenységi profiltól, a vállalkozás méretétől, és a gazdasági szektor bármely területén alkalmazható.

Célja, hogy a rendszer bevezetésével, működtetésével garantálható legyen a termékek és szolgáltatások megfelelő minősége, folyamatos fejlesztése és a vevői igényeknek való megfelelés, miközben a vevői megelégedettség növekedhet, így a Cég által képviselt piaci érték is magasabb lehet.

A minőség már nem csak a termékekre és a szolgáltatásokra vonatkozik, hanem már egy adott vállalat teljes működésére kiterjed, így racionalizálva a működési folyamatokat, melyekhez a dokumentumok alkalmazásával történő nyomon követhetőség és a folyamatos ellenőrzés, visszacsatolás, ezzel együtt a vezetői könnyebb áttekinthetőség is betársul, mely révén az irányítás is egyszerűbbé válik.

Amennyiben szeretné bevezetni, és üzemeltetni (akár tanúsíttatni) a szabványos minőségirányítás rendszerét, és ennek kapcsán tanácsra lenne szüksége, ajánlatkérőjét elküldheti a Kapcsolat menüpont alatt, illetve az itt megadott telefonszámon szakértő kollégánk szíves rendelkezésére áll.